עזרה ראשונה בכאבי שיניים

מרפאת השיניים "מור השתלות שיניים" מתמחת באסתטיקת הפה ובהשתלות שיניים. אם מבקשים להגיע אל מקום איכותי בעל שנות וותק רבות, מחזיק בצוות יעיל ומקצועי לצד ציוד מתקדם – זהו המקום גם עבורכם.

לא פעם שומעים על מקרים בהם אנשים מתלוננים שהם סובלים באופן קשה מכאבי שיניים. לא מדובר על עוד כאב עמום שניתן לסחוב כמה ימים תוך שאיפה שאם רק נתעלם הכאב יתפוגג, אלא מדובר על כאב משמעותי שמפריע לתפקוד הכללי, מוציא מריכוז ובאופן כללי פשוט מצריך טיפול מידי. במקרים שכאלו אין להסתמך על נטילת משככי כאבים כלליים, אלא יש לגשת בהקדם אל רופא שיניים מקצועי, גם על מנת שיאתר את מקור הכאב ויתחיל בטיפול הנחוץ וגם על מנת שיעניק עזרה ראשונה- יקל באופן מידי את הכאב.

אקסטירפציה

להלן הליכי הטיפול המקובלים בעת תלונה על כאב חד אשר מזוהה כדלקת חמורה בשן, הטיפול עונה לשם המקצועי אקסטירפציה והוא כולל את השלבים הבאים: ראשית השן המודלקת מורדמת כך שכבר מדובר על הקלה נקודתית משמעותית, לאחר מכן מתחיל הליך הטיפול בבעיה על מנת להעניק מענה יסודי ולא רק שטחי, על מנת לוודא שהכאבים לא יחזרו עם תום אפקט ההרדמה. הרופא יגיע אל העצב המודלק ויסלק את הריקבון שצפוי להימצא בתוכו. על מנת לעשות זאת הוא יפנה תחילה את כלי הדם, יאתר פתחי תעלות שמובילות ישירות אל עבר השורשים ויסלק מהם שאריות עצב, יחטא את תעלות העצב בסיוע של חומרים ייעודיים, יחבוש את התעלות עם חומרים נוגדי דלקת ולבסוף יבצע חבישה זמנית.

תחילתו של טיפול

בדרך כלל הליך זה גם כולל הפחתה מזערית מגובה השן על מנת למנוע מגע עם השן הנגדית. כמו כן יש מקרים בהם זיהוי הבעיה יצביע על כך שהזיהום כבר החלל להתפשט ועל כן הפציינט יקבל מרשם לאנטיביוטיקה, כולל מרשם לתרופות משככי כאבים. חשוב מאוד לציין שגם אם יש הפחתה בכאבים, עדיין יש צורך להמשיך וליטול את את האנטיביוטיקה לפי המרשם- ממש כמו בכול סיטואציה אחרת. לבסוף יש להבין שכל זה היה רק הקדמה לטיפול שורש ועל כן יש לקבוע עם הרופא להמשך בטיפול כיוון שללא סיום טיפול יסודי בקלות התעלות עלולות להזדהם מחדש ופשוט יעלה הצורך לעבור את אותו הליך מחדש.

איכות

מרפאת השיניים "מור השתלות שיניים" מתמחת באסתטיקת הפה ובהשתלות שיניים לאורך 35 שנה. יש טיפול באופק, מבקשים הקלה מיידית, מבקשים את הטוב ביותר לטובת בריאות הפה? פנו עוד היום אל מרפאת השיניים ראשון מור.

עוד בבלוג:

יצירת קשר